Friday, September 19, 2008

KENANGAN TERINDAH YANG TAK DAPAT DILUPAKAN DI ASPURA/ASPURI/KELAS

Salam sume. Erm, 5tahun kat maahad memang best. Sejak dari form1 sampai form5, ade je kenangan yang best2. yang tak best 2 kite cite kat entry laen k. mase form 1 ape yang best tau? Ha, time form 1 ni stat ade kakak angkatla, abang angkat la, dll. Sape de kakak ngan abang angkat??? Kalo kat masjid 2, time baca yassin, mesti leleh. Kuikui!!! Tapi teringat 1benda yang best. Tiap kali qiyyam weekend kat masjid, mesti ade orang lari sepanjang belalai gajah 2 bunyikan tiang. Sapela agaknye orang 2 ya. Misteri betul.

Erm, mase form 2, ape ek yang best. Oh, time ni first time kitorang dak puteri gi asrama baru. Campur ngan senior. Pergh!!!dasyat gak kitorang kena ragging. Hahaha! Yang best sebab dapat jumpa ustazah azlinda. Sonok sangat sebab ade orang jage. Rindunye kat szah Linda. Erm, kitorang da pandai gak time ni crik adik angkat. Siap berebut2 gakla. Ingat tak Tomato Man. Tak ingatla name betul die. Tapi bile form4, baru tau rupenye die ni adik maek. Beza betul dorg ni..
Rasenye time ni kot stat blaja mandi kat tangki. Enun, ingat tak kite sedut paip air semata2 nak mandi. Lalalalalala!!!! Orang len kecoh2 takde air, kite slumber je kan.


So, kwan2..sile sambung entri ni. Hehehhehehe!!!

16 comments:

Anonymous said...

ahahaha~
ye kew cik suhaili?
smpi sedut air ekk?
kelupaan la..
tp yg pasti time xde air mmg kite jew yg cool~
relax jew..
xde air?
xde masalah..
hahahaha~
(majid,cite nakal2 nnti entry laen ekk?hahahaha)
tp abg2 DM slalu nak kaco kite mndi kat tangki kann..
wisau jekk..
ngeh2..
siap bjuget lambak lagik blakang tangki..
wiii~

p/s: sape kat cni penah mandi kat dlm kolah?? angkat tangannn~!! hahaha~

Anonymous said...

sume pnah la..
x kan x pnah kot..
siap berenang dlm kolah lg b4 g jawahirul mahamid..
sape igt majlis tu?
huhuhuhuu..
paling best knangan kat umah puaka n xpdc blakang asrama..
huhuhuhuu...

Anonymous said...

enun,aku rase ko siap pnh pnjt tangki 2.hahahahah
abg DM nk ngurat ko
hahahha

ok2
t aku bkk n3 br

Anonymous said...

pearl jade nih majid kew?
yeke ko risau enun?
aku igt ko suka..
best kan ahli2 dorm kte..(yg batch kter je la)..
FATIMAH ek..?aku pown da luper...
tangki tuh disediakan utk dipanjat..huhuhuhu..

shafiza said...

ak tau nape kite rilek je bile xde air..sbb kite g mandi kat toilet lelaki kat sek nuh..junior2 yg baik lg innocent 2 mn berani pegi maa..jd, xde org la nk rebut air dgn kite..wahahaha...
abg DM 2, ak no komen..yg ak tau di waktu2 rmai kat kolah maka, tingkap DM akan dibukak..klu x, ak tgok elok je die tutup..2la, sape suruh korg mandi meriah2 sgt..hmpir retak dinding kolah 2..xdpt dselamatkan..isk2..

Miezza Eve said...

aku angkat tgn neyy, enun !!

aku penah mndi dlm kolah
berenang2 dgn intan, fatin amirah & syaz zul msa form 3 dulu. pstu kitorang basuh kolah tu sama2.memg best!!

Author said...

adoaii.. nakal sbnarnye korang2 neh.. haha.. sporting habes..haha

siap abang DM tergoda.. hahah.... cool2

Anonymous said...

muehehe~
ha'ah..
ciap pnjt2 tangki lagik mase amek gmba..
sape tah nyew camera...
huhu~
tp xbley blah dulu kitorg pnah curik2 masok dapor time tgh mlm pastu mkn ayam msk merah dlm kuali..
sedap gile sehh..
ingat tak pak ya penah langgar tiang kt DM?
ngahahahaha~
kebabonggg~
ntah2 smpi skrg tiang tu bengkok..
kehkeh~
ehhh retak kew kolah tuh?
hahahaha~
itu mgkin keje intan ngn gayong nyew..
lalalalalalala~

Anonymous said...

enun,pak ya 2 yg mane ek
aku xingt
lalalala
time gotong royong sume berebut2 nak bsuh kolah
sbb nk mndi dlm kolah la knonnye
hahahaha
bestnye mndi kolah

nep,kolah korg dl kn kolah lame ktorng
kolah 2pun pnh jd mangsa ktrg
hahahha
ko jgn tkjut ngn ktrg nep
ktrg lg ganas
pnh pecahkn cermin toilet sbb nk rendam telur dlm baldi
mieza,ko ingt x blik study keciknye projek
huhu.mkn maggie dlm baldi ngn rendam telur

otonk,aku la majid
ko da lupe aku tonk?
huhu
fatimah mmg best
ingt x geng fatimah pnh kena ngn szah linda psl kes tangga?ring any bell?
aku ingt nk wt n3 laen psl bnda 2
tp ok jekot wt kt sini
geng fatimah ade sakinah,ko,aku,nadia patel,asdayati,nazihah,sumaiyyah
tp sumi ngn as r pling baek
xpenah pun join 'xtvt' kite
huhu

Anonymous said...

shafiza
tau nape abg DM bkk tingkap
sbb ade sore2 best nyanyi kt kolah
hahahha
sume nk test sore dlm 2
pdhal ade je time nyanyi nasyid kt musolla
tp ponteng je kejanye
cian par.hahahha
batch kite ade je dlm kolah,sume senyap
sume xbrani bkk mulut
siqqah lg rojih dorg
lalalalla

Anonymous said...

weyhh cian kite kan geng2 tangge..dorg mmg kejamm..tp geng2 patimah kan nak sapot ecah kann..ecah dorm sblh..umi kesom eh name dorm tuh??hahaa~ majid ko lupe bubuh name aku dlm geng fatimah tuhh,,grrr nak kene rotan nihh..ngeh2..sumi pon otai gak la..cik as jew yg senyum je manjang..ahaha~tp mase kite form 2 la akak2 dorm beshh2..ingat tak mase kes kite kene jage aspuri tuhh..yg kunun2 ade org minyak ke org antu tah..tetiap dorm kene jage ngn kayu..ade pelik2 jew ketok ngn kayu..tokkk tokkk..hahaha~ time tu ade senior aspura tlg jage skali..dorg masok blok pki bju kurng ngn tudong labuh..jln pon keras jew..lawak gile time tuhh..misi undercover..aku ngn ecah dak f2 yg kene jage kat DM..jari masing2 kene ikat ngn benang..kunun2 ley bg warning kalo ade pape..mcm2 la..hahahah~ pastu ingat x ade lembu masok aspuri..kehkehkeh~ kecoh gilew..tu laa lambat2 lg gi masjid..uhuk2..

p/s: bkn pak ya, majid..pak yam..xkan ko x igt..yg suke sengihh je tuhh..ciap lggar tiang kat DM..

Miezza Eve said...

to: pearl jade

aku hampir lupe psl mkn maggie dlm baldi tu
tu idea ko ngn intan kew?
hhahaha~~
tp mmg heaven gile la dpt blik study kecik tu

dulu aku duk dorm jenab. sbelah musolla
mmg slalu la ponteng xtvt musolla
nk study nyer psl
huhuhu~~

Anonymous said...

enun,sori banget lupe ltk name ko..sbb katil tersorok kot.2 yg aku xleh recall.hahahahahhaha...
weh,aku lupe btl psl lembu 2
serius,aku nmpk lembu 2 tau
mmg pelik bin ajaib
pas2 bile tgk lg skali,lembu da hlg
huwaaaa
org srh g msjid,kite g mandi.hahahahha

aku ingt sgt psl kes jage mlm 2
kite 1dorm mmg xtdo r
aku ingt lg,bnda 2 da nk naik da tangga dkt ngn blik kite,pas2 ade abg 2 t'buat bising.bnda 2 x jd naik.
bengang je kn
hahaaha
xslh aku sopi ade
eh bkn time 2 kite form3 ke?
ngee..xingtla

psl tgga 2 united we r knonnye..
nk wt phitungan r knon psl ecah n dak 2
skali szah linda yg wt perhitungan ngn kite
hahahah
tp aku kesian kt zihah
die baek punye study kt tgga 2 siap bwk torchlight
kite je y wt perhitungn 2
xpsl2 zihah kena gak
cian die
huhu
sori r zihah ya

mieza,intan xjoin pakatan mkn megi.blik study kite je
huhu
ade dila,mar,aliaa,pas2 sape lg ntah
kite siap pecahkn cermin toilet sbb kite ltk cermin 2 ats air pnas
bjak sgguh
2 x msuk lg cite cempedak nangka 'wakaf' seorang warden peremouan
aku nk tggu si mangsa cerita
yg aku ingt kite amik cempedak yg die tggu hari2
pas2 skali die tgk pg 2,cmpedak die da hlg
pas2 shafiza yg kena
sbr jela ya shafiza
ngn durian2 skali kite amik
huhu

Miezza Eve said...

ko slah org ke?? aku mizpar la....
aku blik study kecik yg kat ngn kolah tuuu

Anonymous said...

enun
aku cm terbayang2 je pak yam terlanggar tiang 2
hahahahhaha
seb baek x runtuh belalai gajah 2

Anonymous said...

hahaha~ xley berenti gelak la aku bace komen2 korg nih~ hurmm mmg x sia2 kite wat menda pelik2 dulu..ade la cite nyew kann..

uiks?nangke kew cempedak ekk?haha~cian si mangse itew..sape eh?kelupaan la..

wehh patot la cermin toilet tuh slalu ilang..kome upenyew yg pecahkan..taw x,aku ngn ecah bsusah payah nek tgkt 3 kat blok sblh curik cermin toilet atas dorg..hahaha~ tp cermin tuh pon ialng keesokan harinyew..mmg misteri habes..ekeke..

euww..selekeh abes mkn megi dlm baldi..rendam klorok dulu x abeskan daki2..muehehe..

zha study kew bwk toclait tuh?bkn kew die bace novel?huhu~ntah..tp time tuh gile begado sakan la ngn dak2 ramlah..ngan barney(igt x??akak sayang sorg tuhh) ponn..xpasal2 jew die nyibukk..huhh~

dak putera ade anti-kent kan?kite ape majed??anti-term..ngahaha..ciap ade logo lagik direka oleh cik ecahh..tiungggg~ hehehe~ingt x kejadian kat blk prep kite?yg akak2 f5 jmpe kite f3..last2 akak mar yg tlg kite kann..besh btul akak mar tuhh..wiii~

owhh time tu kite f3 ehh yg jage dorm tu?ha'ah laa..btul2 f3..sbb time tu ade akak f6 dlm dorm kite kann..tp mmg seram kan dgr munyik pelik2 kat blkg utan..heeee~~~~

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...