Sunday, August 10, 2008

Black 14 (Kes ayam) dan Lembaga Insan Cemerlang.. mase Form 3

Tibri?.. junior yang x boleh dilupekan.. haha.. kes ayam... Ni lah gambar budak2 black 14 (bak kata ust Arman).. haha.. time ni bergambar jap sebelum kes disebut dibilik LIC.. Haha... ramai dah tau kan kes ni, so takyah la cite balik.. aku pun x igt sangat.. da dilupekan..haha.. ape yang aku tau kes ni antare kitorang n tibri (form 2 mase tu).. nak ringkaskan cite cmni..

dak form3 puase - simpan lauk ayam kat dewan makan -tibri balik kelas lambat - tade makanan tgh hari - amek ayam dak form3 - bile nak bukak pose ayam tade - tanye org dewan makan - die kate ade dak botak amek - sape lagi time tu yang botak, tibri aa - ade point - malam panggil dorm - kene la belaian manje dari kitorang - haha.. - esoknye ade perhimpunan - kantoi ngan KI - then sume kantoi - masuk LIC - sebut kes - then jatuh hukuman - haha..- next year pastu - tibri lak wat hal - pukul bdak - pastu terus blah dari sekolah - takut kene hukuman - haha..

ape2 pon, biarlah ia berlaku.. proses pematangan time tu.. nak listkan dak2 yang terlibat rasenye takyah kot.. tapi time ni memang agak tensen aa..selalu kene perli ngan cikgu2..haha masuk kelas je kene perli, xleh blah langsung, nak blaja pon tade semangat...tapi takpe, sume geng2 ni jadi orang gak akhirnye.. Alhamdulillah..

p/s : sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanye.. hehe... sayang maahad, maahad cemerlang budaya kita..!!

Surat hukuman aku..hehe.. :D



3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum..
wah ade blog hamidians
bestnye
mmg xblh blah bile ingt balik kes ayam
oh anep
kamu pun terlibat ke
huhu
ok.aku ade rahsie besar yg aku simpan
bnda ni aku rase korg mmg ptt berterima kasih kt sorg plajar pu3 batch kite
rase b'dosa nk bocorkn
tp yela,ni cite lame
nk cite blik pn xsedap tp kire ni kenangan kite b'sama

ok cmni..korg rase ape hukuman yg korg ptt dpt?
xslh aku korg jz kna gntung skolahkn
yaALLAH rse b'dosa je nk cite
ok,sbnrnye dak pu3 ni,die call mak tibri
rayu2 mtk black14 diselamatkn
ko tau x mak tibri 2 garang gile
mmg kna sembur hbis2an la dak pu3 ni
die menyamar jd 1 of mak korg
kire mtk mak die x amik tindakan yg dasyat lg la
alhmdulillah,hkman korg diringnkn
ok,aku xtau bnda ni kot2 aku TERTOKOK tambah or TERSALAH info
tp yg aku tau,dak pu3 ni mmg kesian gle kt korg time n die da wt smthg utk slmtkn korg
korg sume doakn la ya
korg xkan sgka sape dak pu3 2
tp bkn aku tau

kpd dak pu3 berkenaan,aku mtk maap bk2 sbb aku cm bocorkn rhsie ni
da lme aku smpn
aku cite sbb ko bkk blik cite ni
alang2 2,aku pn citela

k,adios n wassalam

Author said...

waalaikmussalam,
1-blog ni da dekat sebulan kot, saje untung mengisi mase lapang, dan InsyaAllah akan diteruskan jika mendapat sambutan.. hehe
2-aah, aku memang terlibat, aku bagi starlight kat si Tibri tu.. haha
3-Siapakah budak puteri itu?
4-Baiknya die...terima kasih banyak2!!!!!
5-Memang tak berat pun hukuman yg kitorang dapat..
6-Terharu kumendengar cerita ni, adehhh, sape la hamba Allah yang baek hati tu?..

kepade sesiape yang ade cerite, meh la kongsi.. weit, seyes kepade dak puteri yang berkenaan, aku sunggu terharu n berterima kasih sebab buat cmtu, papahal, contact aku kalo nak kene blanje, tade hal.. ngee.. =D

rahaimie said...

akula bdk tu..aku buat2 sore pompan blakon jd mak..pe lg blanje la aku nep..koman2 pon piza hut ek..

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...