Sunday, August 31, 2008

Thank you...friends..

Thank you by Mirwana

Thank you for simply being there
On the cloudy day
On the sunny day

Thank you for sharing your joys
And pain with me
For showing me that I am so special

That my contribution counts to our friendship
I have grown as a person
And I hope you have too
[Ooo friend…]

Thank you…
Thank you…
Thank you…
Just for you

Thank you for simply being my friend
For the special memories
We share together now

For the never ending support
You always give me
Oh friend…
Ooo…

I will always love you
I can’t tell you how much
That you mean to me

I pray for our everlasting friendship
Never ever say goodbye to yesterday
Cause yesterday was a special and wonderful
And I hope tomorrow will be better
Thank you for everything

p/s : tetibe rindu bangat ngan kawan2 kat maahad, x kisah aa sekolah kat maahad sampai form 5 atau tak.. adooaaiii... hehe.. bdak2 oversea, sudi2 la hantar salam perantauan yerkk.. hehe.. lame tak dengar berite korang..

aku rindu aa nak dengar suare harmoni yeh bile nyanyi lagu ni..aku minat gile.. yeh, nak request satu lagu wei.. plz2..

7 comments:

Group8 Corp. said...

ko rindu kat aku ke nep???
hahahaha......

Author said...

rindu aa sial.. kate nak bawak hardisk.. siot je.. kalo tak da belambak gamba da kat sini..

Anonymous said...

kamal bile nak bukak posa sama2??..

Group8 Corp. said...

ala...kalu aku bawak hdd pun, ko bukan datang....ekekeke...

Author said...

dah ko cakap tak bawak, aku malas aa nak g.. cube kate ko bawak, aku cargas je... siot ko...

Anonymous said...

hehe.betul ke ko "minat gile" suara harmoni+suara5 tu?
cam terharu plak ko ckp cam2.hehe.
teringt dulu ust suruh tubuh kumpulan MEWARNA. cam adik utk mirwana r. adeh.

Author said...

haha.. betul laa.. mcm hiburan kat hostel tu.. yeh. ym ko pe? meh sini wey...

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...