Friday, August 8, 2008

Jamuan Form 5 2003

First of all, nak mintak maap, sebab gamba budak2 puteri tak ada, Ni gambar mase akhir tahun form5..tak igt aa jamuan pasal ape, lupe siot.. hehe.. tapi agak grand aa jamuan ni.. satu batch punye jamuan terakhir.. mm, tapi nape sume pakai baju melayu ek?.. jamuan bukak puase ke ape ek?haha.. sori tak igt daa... ni aku nak list gak name budak2 ni.. hehe

dari kiri : faiz nasri, arai, zaim, azfar, capek, zam, rahaimie, dollah, epid, fadli lowi, odeng, fikri, sufi macha, anep, yeh, ma'e, madon, timi, fazdir, hassan, eli, amal, amirul, awe, lutfi, muhaimin, syahrir, qayyum, idin, fidos, fahmi, ucop, hazriq, syaheed, arep, anep wahid, safwan dan kamal..

powerkan mate aku? hahaha...

p/s : cmne aku nak dapatkan pics dak puteri ni mal?

5 comments:

Author said...

thanks lut, tlg aku camkan gamba amirul n hassan.. hahah

Group8 Corp. said...

cayalah nep...ekekek...

Author said...

Group8 corp ni mesti ko kan kamal?

Anonymous said...

cayalah nep.haha.
bukan ade ke gmbar puteri kat fs?aki terasa cam penah tgk je kat mane2.
nice blog.

Author said...

Ntah laa.. tak persasan pulak ade gamba ke tak.. nanti aku tanye kamal, die banyak la kot..hehe.. ade gamba dak2 puteri meh la sini...

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...