Friday, August 8, 2008

Masih igtkah lagi TANGKI?!!

Tangki? hehe.. ape yang bestnye tangki ni?.. aku pun tak pasti.. ape yang aku tau budak2 putera aa selalu g panjat tangki... katenye suasane situ nyaman dan sejuk.. tempat yang sesuai utk release tension sambil2 ber'asap'.. haha.. lagi satu, ape yang aku tau kalo panjat atas ni leh nampak view yang agak lawa aa, tapi x penah try pon.. cube tanye kamal, die penah nek gak..tapi kan, x takut ke nek atas tu, da aa tinggi, xde keselamatan langsung, kang kalo jatuh sape jugak yang susah.. tinggi tu.. lagi satu ade gak aa terdengar tempat tu 'keras', sejauh mane kesahihannye aku tak pasti.. cite tu mcm dibuat2 je, selame aku kat maahad tak penah terjadi mende pelik2 kat aku, sume ok je.. dengar cite je lebey.. tak tau la senior buat cite ke nak takut2 kan kitorang ke..haha.. ape2 pon yang penting tangki ni merupekan antara tempat yang popular selain dari blok2 aspuri.. eheh.. korang ade ape2 cite best pasal tangki ni? kongsi aa sket..

1 comment:

Unknown said...

I remember there used to be sepasang merpati putih bersarang at the tangki circa 1986. Yang peliknya, the birds were the biggest I have ever seen. Wingspan easily 10 kaki... menakutkan. Then one day... they vanished.

Weird things make me miss Maahad.

http://mywritersblog.wordpress.com/2009/03/31/once-upon-a-time-in/

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...