Wednesday, September 3, 2008

Program Abi wa Ummi..2003

Ni gamba aku bersame mentor ku, Pn Mai Selamah mase hari terakhir program ni (dekat-dekat nak SPM).. program ni tak silap aku di buat hari sabtu, tapi tak igt laa dalam bape kali sebulan.. huhu.. maybe dalam 2 kali kot.. hmm.. ntah la.. dalam prog ni, kite diberi satu group bersame seorang guru sebagai kaunselor kite la lebih kurang, tugasnye untuk monitor perkembangan student2nya.. dalam gamba tu ade syahrir, aku, Pn Mai, Zafira dan Syamimi (kalo x silap aku laa..hehe).. Setiap kali perjumpaan, abi/ummi masing2 akan bertanyekan cmne perkembangan kitorang sebelum nak menduduki peperiksaan, tanye masalah2 kitorang n segale bagai laa.. ade yang nak share, dorang share, yang taknak share tu borak2 kosong je aaaa.. lagipun program ni tak lame pun untuk setiap kali perjumpaan.. dalam 15 - 45 minit je.. walaupun program ni nampak remeh n takde paper, tapi ia sedikit sebanyak bagi kite semangat n sokongan untuk kita berjaye mase pekse.. mase perjumpaan yang terakhir la paling best skali (15 nov 2003) makannnnn!!! haha... boleh dikatekan sume group wat makan2.. happening beb.. sedey de gak aa skit, taktau la nape.. hehe.. yang bestnye dapat hadiah kenang-kenangan.. hehe..


























Ni la hadiah yang Pn Mai bagi kat aku, kenangang tuu.. dulu tgk Pn Mai macam garang je bile menyerbu budak2 lepak kat kantin.. tapi bile da kenal, baik gile rupenye.. "tak kenal maka tak cinta".. hehe

p/s : aku tak pasti aa apekah name sebenar prog ni, program abi wa ummi atau mentor mentee??.. sesape leh tolong betulkan?.. seyes tak igt.. haha

No comments:

Walimatul Urus 'Izzah dan Muhammad Idris 25 September 2010 dan 1 Januari 2011

Alhamdulillah, dengan keberkatan dari Ilahi, Muhammad Idris bin Che Mahzan dan 'Izzah binti Hj Idris akan melangsungkan perkahwinan p...